Fascination About جت پرینتر

Wiki Article

درصورت نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد بررسی انواع جت پرینتر و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

به همین دلیل در انتهای خط تولید، جت پرینتر قرار دارد تا با عبور کالا از رو به روی آن، اطلاعات مورد نظر را بر روی محل مورد نظر چاپ نماید.

موتور برق خشک کن عرقگیر کره گیر باربیکیو اسلایسر آسیاب خمیرگیر دوربین مدار بسته آبگیری (گوجه-چندکاره) دوخت گونی جت پرینتر روغن گیر

خط تولید کیسه فریزر، کیسه زباله، نایلون و فیلم های پلاستیکی

جت پرینتر های صنعتی در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند که هر یک از این دسته بندی ها شامل دستگاه های متنوع و مختلفی می باشد.

انواع جت پرینتر های صنعتی ایرانی از قیمت متوسط رو به پایین برخوردار هستند و از هزینه های جاری متوسط بهره می برند. این دست از ماشین آلات چاپ صنعتی نیاز به نگهداری بالایی دارند و باید توجه زیادی به آنها داشته باشید.

معمولا جت پرینتر ها در انتهای خط تولید نصب می شوند. وقتی که کالای مورد نظر تولید شد و به صورت دلخواه بسته بندی آن انجام گرفت، نوبت به درج اطلاعات بر روی آن می رسد.

جت پرینترهای دستی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام ویژگی ها و جت پرینتر کاربرد های مخصوص به خود را دارند و نیاز های مختلفی از مصرف کنندگان را برطرف می کنند. به همین دلیل قیمت جت پرینترهای دستی با یکدیگر متفاوت است.

در این مدل از جت پرینتر جوهر و حلال به شکل لیتری در مخازن دستگاه ریخته می شود و به واسطه پمپ ،جوهر با غلظت خاص مکش شده و به سر نازل هدایت می‌شود و عمل پاشش جوهر بر روی محصول انجام می پذیرد.

(۱۳) دارای نرم افزار تحت ویندوز با تنوع فونت و زبان فراوان ( فارسی ، عربی ، انگلیسی ، روسی و … )

در روش دوم شما باید به خود شرکت مراجعه نمایید و دستگاه را به صورت حضوری تهیه نمایید (آدرس دقیق کاروپک در داخل سایت در بخش انتهایی آن قرار داده شده است).

جت پرینتر های صنعتی ( چاپگر صنعتی ) مکسس با طراحی منحصر به فرد در بخش نازل دستگاه ، قابل استفاده در صنایع تولیدی با تیراژ بالا و مناسب نصب بر روی انواع خطوط تولید می باشند.

معمولا اطلاعاتی همچون شکستنی بودن محصول و یا طریقه باز کردن بسته بندی از طریق دستگاه جت پرینت بر روی آن چاپ می شود.

کارشناسان مکسس همه روزهای هفته ، غیر از تعطیلات رسمی ، از ۹ صبح الی ۱۷ ، پاسخگوی شما هستند .

Report this wiki page